Objednávkový systém pro obchodní zástupce
Objednávkové systémy
Objednávkové systémy vytváříme již od roku 2003. Starší verze Ordisu používají
stovky obchodních firem a tisíce obchodníků a koncových zákazníků.
Vyslyšeli jsme jejich volání a přinášíme moderní online verzi pro tablety a mobilní telefony.
úspěšných
projektů
obchodních
partnerů
aktivních
obchodníků
Jak Ordis získat
Ordis je prodáván formou měsíčního pronájmu podle počtu obchodních zástupců. Napojení na Váš systém zrealizujeme sami nebo poskytneme podporu vašemu IT oddělení.
Rádi Vám Ordis předvedeme a připravíme cenovou nabídku na míru.
Naše reference
Ordis je skvělý systém pro obchodní zástupce v terénu. Dává jim veškeré informace, které potřebují pro jednání se zákazníkem a vytvoření objednávky.
Adriagold
Jaso
Apotheke
Nastroje cz
Co Ordis umí
Objednávkový systém Ordis významně zvyšuje produktivitu téměř 1 500 obchodním zástupcům a pomáhá maximalizovat zisky firmám v ČR a SR. Nová webová generace tohoto systému je provozována na všech typech zařízení, bez ohledu na to, zda jste obchodníkem v terénu, externím distributorem, pracovníkem na centrále velkoobchodu, nebo koncovým klientem.
Veškeré know-how, které máme z pole informačních systémů pro velkoobchody, e-shopů a speciálních aplikací, jsme přetavili do KLÍČOVÉHO OBCHODNÍHO NÁSTROJE.
- Významně zvyšuje rychlost a jednoduchost zadání objednávky v reálném čase přímo u zákazníka.
- Inteligentní funkce pro vyhledávání zboží zajistí, že obchodník nabízí správný mix relevantních položek.
- Nabízí propracovaný model podmínečných cen a slev v neomezených kombinacích.
- Přináší zcela unikátní úroveň komunikace se zákazníky přes sdílený košík.
- Umožňuje obchodníkovi flexibilně pracovat s prodejní cenou v rámci nastavených pravomocí, čímž mu dává do rukou skvělý nástroj pro maximalizaci zisku
- Zobrazuje on-line skladovou dostupnost včetně zboží na cestě a rezervací, díky propojení s informačním systémem.
- Nabízí detailní přehled o historii objednávek, faktur a cen.
SLEVY A AKCE
Automaticky dostupné slevy, akce, množstevní slevy, slevy typu 3+1 zdarma, dárky, dokladové slevy, nebo slevové kódy je možné povolit všem, nebo je omezit na některé skupiny zákazníků.
ZÁKLADNÍ INFORMACE
Nástěnka vybrané firmy s dostupnými informacemi o fakturačních a dodacích adresách. Je možné vidět stav pohledávek, bankovních spojeních a dohodnutých splatností.
V části Objednávky je možné vytvořit novou objednávku nebo otevřít rozpracovanou.
Zápůjčky jsou specifický modul pro firmy, které půjčují zařízení svým zákazníkům a chtějí od nich naopak nějaké minimální odběry. Modul zobrazuje počet zapůjčených zařízení, celkový závazek k odběru a skutečný odběr. Rozkliknutím přes lupu je zobrazen seznam zápůjček.
Poznámky slouží k tvorbě a vyhledání poznámek, které k této firmě evidujete. V případě povolení použití GPS souřadnice je tato souřadnice zapsána společně s poznámkou. Díky tomu je možné ověřit, že obchodní zástupce firmu opravdu navštívil.
ADRESY, DOPRAVA A PLATBA
Mezi objednávkovým systémem Ordis a informačním systémem mohou probíhat synchronizace fakturačních i dodacích adres.
Doprava, způsob platby a datum doručení je automaticky přednabízen dle nastavení společnosti, nicméně lze upravit v průběhu tvorby objednávky.
PŘÍLOHY
Díky funkci přílohy je umožněno evidovat dokumenty spojené s firmou, případně přikládat obrázky a pořizovat fotografie.
POLOŽKY A CENOTVORBA
Ordis pracuje s několika režimy zobrazení položek, které umožňují efektivně obchodovat a zvyšovat hodnotu objednávky. V případě, že má obchodník právo ovlivnit cenu, systém mu dovolí ji zvýšit, nebo snížit dle jeho uvážení.
STATISTIKY
Ordis umožňuje sledovat různé druhy statistik prodeje, položek, dlužníků, apod.
REKLAMACE
Umožňuje z detailu dokladu např. dodacího listu, nebo faktury jedním kliknutím reklamovat dodané zboží. Reklamace založí doklad s možností stažení reklamačního protokolu, nebo jeho odeslání na email zákazníka.