Ordis (https://ordis.cz/)

Moduly a funkce

Ordis je primárně určený pro obchodní společnosti a je úplně jedno jaké velikosti. Věříme, že díky modifikovatelnosti Ordisu si každý uživatel najde to své, ať už se jedná o obchodního zástupce, obchodního manažera, asistent(a/ku) prodeje, administrativního pracovníka, telefonis(k)y a nebo klidně i pro velkoobchodní zákazníky či distributory. Ordis totiž pracuje se čtyřmi základními rolemi (viz níže), které mohou být libovolně doplňovány o jednotlivé funkční moduly. Běžnou praxí bývá, že si firma zakoupí všechny role a ty poté přerozdělí podle potřeby na příslušné pracovníky.

Ordis Dealer

  • Vhodný pro klientovo obchodní zástupce
  • Uživatel (obchodník) vidí pouze jemu přiřazené zákazníky, které spravuje, a se kterými obchoduje
  • Pokud je povoleno, tak obchodník může pracovat s prodejními cenami (povolený rozsah od - do)
  • Vytváří obchodní případy, nabídky, objednávky, zadává reklamace, pracuje s katalogem, adresářem a aktivitami, kalendářem a může mít přístup do statistik

Ordis Centrála

  • Vhodný pro administrativní pracovníky, asistent(k)y obchodních zástupců či obchodní manažer(k)y 
  • Uživatel vidí všechny zákazníky bez omezení 
  • Vysoce customizovatelná role v závislosti na pracovní pozici ve firmě
  • V případě obchodních či administrativních pracovníků mohou být dostupné moduly totožné jako u Dealera
  • V případě obchodních manažerů můžou být dostupné pouze statistiky, aktivity a kalendář

Ordis Distributor

  • Vhodný pro obchodní partnery/distributory, kteří fungují jako prostředník mezi velkoobchodem a zákazníky
  • Disponuje vlastním seznamem zákazníků, které si samostatně spravuje, a kterým prodává
  • Skladová dostupnost může být napojena na klienta, který distributorovi dodává zboží, anebo může být napojena přímo na distributorovi sklady
  • Distributor může mít vlastní síť obchodních zástupců, kteří si obsluhují své zákazníky

Ordis Klient

  • Vhodný pro B2B zákazníky
  • Uživatel vidí pouze sám sebe (svoji firmu)
  • Slouží jako ekvivalent B2B e-shopu/portálu
  • Má k dispozici katalog, možnost vytvářet si objednávky, zadávat reklamace a vidět příslušné doklady (faktury a dodací listy)

Přehled modulů 

Moduly jsou samostatné funkční prvky, které zákazníkům přináší konkrétní funkcionality. Jejich využití se může lišit v závislosti na požadavcích jednotlivých klientů a také podle zakoupených rolí. 

Objednávky

Kompletní podpora tvorby objednávek v terénu i na centrále firmy. 

  • Vyladěné režimy objednávání
  • Vysoká přizpůsobitelnost pro každého uživatele
  • Dokonalá přehlednost a přístup k produktovým informacím
  • Intuitivní tvorba objednávky

Adresář

Hledání a správa adresáře firem a dodacích adres.

  • Možnost zakládat potencionální zákazníky
  • Možnost seřazení zákazníků na základě polohy
  • Filtry pro snazší vyhledání
  • Individuální nastavení sloupců

Kalendář

Plánování vlastního času nebo aktivit pro kolegy pomocí kalendáře.

  • Denní, týdenní i měsíční zobrazení
  • Časová osa po hodinách
  • Přehled vlastních aktivit (schůzky, telefonáty, úkoly a jiné)
  • Možnost zadávat aktivity i na ostatní uživatele Ordisu

Obchodní případy

Založte si obchodní případy, sledujte jejich stav a evidujte pod nimi veškeré aktivity, nabídky, objednávky a další doklady.

  • Evidujte si potencionální obchodní příležitosti
  • Stanovujte prioritu, pravděpodobnost akvizice i odpovědné osoby

Kontakty

Správa kontaktních osob u organizací. Možnost hledat přes kontakty v adresáři a zvolit kontakty na aktivitách a dokladech.

  • Zakládání kontaktních osob k různým firmám 
  • Import vizitek přes QR kód
  • Možnost zadávat k jednotlivým kontaktům poznámky

Aktivity

Evidujte si schůzky, telefonní hovory, úkoly a další aktivity, stanovte jim priority a zaznamenávejte výsledky těchto aktivit

  • Přehledná evidence jednotlivých činností
  • Možno zadávat úkoly i konkrétním odpovědným osobám
  • Synchronizace s kalendářem

Statistiky

Přehledně a na jednom místě můžete vidět dashboardy, statistiky, reporty a plány.

  • Základní sada běžně užívaných statistik
  • Lze vytvořit i statistiky na míru
  • Mohou být dostupné jenom pro někoho (např. obchodní manažer)

Katalog

Práce s položkami a kategoriemi produktů. Ceníky, štítky, filtry produktů a vysoká customizovatelnost.

  • Přehledný produktový katalog
  • Veškeré produktové informace včetně obrázků a atributů (pokud jsou k dispozici)
  • Možno stahovat přílohy k produktům (tech. listy, návody)

Nabídky

Tvorba cenových nabídek. Pomocí stavů můžete také zachytit workflow obchodního procesu.

  • Všechny nabídky na jednom místě
  • Možnost tisku nabídek 
  • Customizovatelnost nabídkových šablon na přání zákazníka
  • Překlápění nabídek do objednávek

Reklamace

Vytváření reklamací na základě dříve vystavených dokladů. Možnost přiložit fotografie reklamovaného zboží.

  • Zadávání reklamací přímo u zákazníka 
  • Možnost vkládat fotky ze zařízení, případně je rovnou pořizovat (např. z mobilního telefonu)
  • Dokonalý přehled o zadaných reklamacích

Bodový systém

Motivační věrnostní systém pro zvýšení odběrů zákazníků. Kompletní řešení pro sběr bodů i použití bodů na odměny.

  • Odměňování zákazníků za realizované nákupy
  • Získané body lze využít pro nákup položek 

Faktury

Přímá fakturace z Ordisu. Podpora textových položek. Vhodné pro okamžitou tvorbu dokladu přímo na místě.

  • Vhodný nástroj pro drobné živnostníky - okamžitá tvorba faktur
  • Doklady lze i pouze zobrazit (pokud je napojení na IS)

Dodací listy

Tvorba dodacích listů v terénu. Skvělý podklad pro následnou fakturaci.

Obchodní plány

Definice a vyhodnocení obchodních plánů pro obchodníky i celou firmu.